Sunday, March 11, 2012


  • Aneesh dear
    We arrived in Lyon.
    three days ago.
    My uncle and cousins ​​came to the station.
    their home is near FourviereBasilica
    it is a beautiful church of Notre Dame.
    a place of pilgrimage
    We had been to church twice.
    We visited the Museum of Fine Arts and the Theatre de Guignol.
    It's a puppet theater of.
    We find here a variety of musical and visual.
    Lyon is a beautiful city famous for the silk industry and cuisine.
    food
    Yesterday, we went to a restaurant and we eat good food Lyon.
    Yesterday I also visit the museum and I bought postcards and souvenirs
    My sister did not come to the museum.
    She has remained at my uncle with my little cousin.
    We return next week.
    I kiss you
    manual


cher aneesh
Nous sommes arrives a lyon.
il ya trois jours.
Mon oncle et mes cousins sont venus a la gare.
leur maison est pres de la Basilique de fourviere 
c'est une belle eglise de Notre Dame.
un lieu de pelerinage
Nous sommes deja alles  a l'eglise  deux  fois.
On a visite le musee des Beaux arts et le theatre de Guignol.
C'est une theatre de marionette.
On trouve ici sortes d'animations musicales et visuelles.
Lyon est une belle ville celebre pour L'industrie de soie  et de gastronomie.
gastronomie
Hier,nous sommes alles dans un restaurant et nous avons mange de bons plats lyonnais.
Hier, j'ai aussi visite le musee et J'ai achete des cartes postales et des souvenirs
Ma soeur n'est pas venue au musee.
Elle est restee chez mon oncle avec ma petite cousin.
On rentre la semaine prochaine.
je t'embrasse
manuel

No comments:

Post a Comment